Doorgaan naar hoofdcontent

Week 4 vrijdag




DAG 5 – VRIJDAG
We zijn gemaakt voor ijver       
LEES: Titus 2:11-14         
SOAP: Titus 2:14

We zijn gemaakt om ijverig te zijn voor God. Hij is het waard om onze lofprijs, onze aanbidding, onze erkenning en al onze liefde te krijgen. De gepaste reactie van hen die aangeraakt zijn door Gods geweldige werk en kracht is een doorlopende dankbaarheid en passie om Zijn hoop te delen. Zij die Gods grootheid en geweldige kracht erkennen kunnen niet stoppen met aanbidden en God prijzen met overweldigende eerbied. 

Wat in dit leven vecht om jouw aandacht, jouw toewijding en jouw liefde? Als we de dingen waar we het meest over opscheppen of het meest trots op zijn opnoemen, dan moet onze Heer boven aan die lijst staan. Niemand en niks heeft de kracht van onze God. We mogen als gelovigen alles wat we zijn en alles wat we hebben aan God geven.

Vader God, ik dank U dat Uw liefde voor mij tot de hemel reikt en tot ver boven de wolken komt. Herinner mij er dagelijks aan dat alles en alle mensen die ik boven U plaats mij tekort zullen doen, maar U nooit. In Jezus naam. Amen.

Reacties