Doorgaan naar hoofdcontent

Week 5 vrijdag




DAG 5 – VRIJDAG
Geloof komt en groeit door het woord              
LEES: Romeinen 10:17; Fillipenzen 1:6
SOAP: Romeinen 10:17; Fillipenzen 1:6

Omdat we leven in deze gevallen wereld, zullen we ontmoedigd raken, moeiten kennen en twijfelen. Onze troost en genezing komt door het kennen van de God van de Bijbel. Als we Gods Woord kennen en begrijpen en Zijn grote liefde voor ons, dan zal dat ons sterken.


Welke 'ruis' ervaar jij wat je tijd en aandacht opslokt? Ons geloof wordt versterkt als we horen van de hoop en de kracht uit Gods Woord.

Vader God, beweeg mijn hart dat het U en Uw Woord zoekt als mijn enige bron van kracht. Als ik ontmoedigd raak, twijfel en verontrust ben breng me dan terug naar Uw Woord zodat ik weer opgericht word. Heer, herinner mij eraan dat troost en heling bij U begint. In Jezus naam. Amen.

Reacties