Doorgaan naar hoofdcontent

David - week 6 woensdag - overdenking


Lezen: 1 Timotheüs 1:12-16

SOAP: 1 Timotheüs 1:15

Christus is naar deze wereld gekomen om zondaars te redden en degenen die hun leven aan Hem overgeven worden van binnen uit veranderd door Zijn genade. Hij is niet gekomen om ons leukere mensen te maken, om ons een beetje op te knappen of ons meer aantrekkelijk te maken. Redding is een radicale metamorfose.

Je bent een nieuwe schepping in Christus. Ben je vergeten hoe verloren je eens was zonder Hem? Paulus is dat nooit vergeten. Hij noemde zichzelf de grootste onder de zondaren. Hij voelde de noodzaak om met iedereen die hij ontmoette zijn verhaal te delen.
Aarzel niet om jou reddingsverhaal te delen deze week. Iemand in jouw omgeving heeft het nodig om te horen hoe God jou zondige ziel gered heeft. Niemand is voorbij Gods vergeving.

Heer, dank U dat U een zondaar zoals mij gered heeft. Geef mij deze week een gelegenheid om te delen hoe U mijn leven veranderd heeft. Dat ik nooit een moment laat gaan om mijn verhaal met een verloren ziel te delen. Amen

Reacties