Doorgaan naar hoofdcontent

Week 4 dinsdag




Gelovigen moeten nastreven om eerlijk en eerbaar te zijn op het werk. Onze prioriteit zou moeten zijn om gerechtigheid na te streven, niet het streven naar rijkdom. We zouden ons zo moeten inzetten op ons werk, dat de naam van Christus geen schande wordt aangedaan. We zullen God weerspiegelen als Hij het middelpunt van ons leven is, of we nu op ons werk zijn of thuis.

Hoe laat jij Gods principes zien op je werk? Gelovigen moeten proberen om rechtvaardig en eerbaar te zijn, omdat al het werk voor Gods en Gods glorie wordt gedaan.

Vader God, ik dank U dat U me heeft gezegend met werk. Heer, behoed me ervoor dat ik mijn werk vanzelfsprekend vind. Help me om mijn werk als een gelegenheid te gebruiken om Uw goedheid en vriendelijkheid te laten zien aan iedereen die ik ontmoet. In Jezus’ naam. Amen. 



Reacties