Doorgaan naar hoofdcontent

Week 4 dinsdag





Ik herinner mij dat toen ik een klein meisje was ik geleerd heb om mijn zorgen om te zetten in gebeden en ze te laten aan de voeten van Jezus. Die les is mij bij gebleven mijn hele leven en geregeld breng ik het in de praktijk. Onze wereld en hoe bizar de tijd waarin we leven soms kan zijn maakt dat we kunnen gaan leven in angst, maar dan komen geloof, vertrouwen en gebed om de hoek kijken. In plaats van dat de zorgen van dit leven ons onze energie ontneemt, mogen wij het overgeven in de handen van God. We geven Hem onze zorgen en onze bezorgdheid in gebed en we vertrouwen Hem om te werken zoals alleen Hij dat kan. Wij zijn God niet, maar Hij is dat zeker en Hij kan meer doen dan wij ons voor kunnen stellen. En met dankbare harten voor dat wat Hij al gedaan heeft, geven we Hem onze zorgen in handen en daarmee geven we Hem mogelijkheden om te werken in ons leven voor Zijn glorie. 

Reacties