Doorgaan naar hoofdcontent

Week 6 dinsdag



God beloont je met een vredig leven, gunst en succes als je gehoorzaamt aan Zijn wijsheid en als je Zijn liefde laat zien. God verlangt ernaar om Zijn volk in waarheid te leiden, doordat het volk gehoorzaamt aan Zijn Woord. We weten dat Gods gunst en Zijn zegen voor ons zijn weggelegd als we Zijn weg volgen. Daarom kunnen gelovigen een rustig en zeker leven leiden.

Zoek jij Gods gunst meer dan je de gunst van anderen zoekt? Als we ernaar streven om God een plezier te doen in plaats van anderen, zullen we Gods gunst ontvangen en succesvol zijn voor God en voor Zijn volk.

Vader God, ik dank U voor Uw gunst in mijn leven. Help me om te ervaren dat Uw beloningen meer dan genoeg zijn voor mij. Wilt U voorkomen dat ik Uw zegeningen als vanzelfsprekend ga zien? Behoed me ervoor dat ik iemand anders de eer geef voor wat U heeft gedaan in mijn leven. In Jezus’ naam. Amen. 

Reacties