Doorgaan naar hoofdcontent

Week 3 donderdag



LEES – Psalm 119:68, Psalm 34:8-11   
SOAP – Psalm 119:68

Onze God regeert altijd en Hij is goed, betrouwbaar en rechtvaardig. Gelovigen moeten vasthouden aan deze Bijbelse waarheid over wie God zegt dat Hij is in Zijn Woord. Als we twijfelen dat God rechtvaardig en goed is, zullen we niet bereid zijn om Hem te gehoorzamen en te dienen.

In welke omstandigheden worstel jij ermee om in Gods goedheid te geloven? De kracht van een gelovige tijdens pijn en moeilijkheden komt van het vertrouwen en geloof in Gods soevereiniteit en inherente goedheid.


Vader God, ik dank U voor Uw kracht en glorie in mijn leven. Herinner me eraan dat al het goede in mijn leven te danken is aan U. Help me om me te richten op U en niet op mijn omstandigheden. In Jezus’ naam. Amen. 

Reacties