Doorgaan naar hoofdcontent

Week 3 woensdag



LEES – Psalm 73    
SOAP – Psalm 73:25-26

Onze almachtige God verlangt naar een intieme relatie met ons. We laten de wetenschap dat de God die het universum en alles wat daarin is gemaakt heeft enorm veel van ons houdt vaak overschaduwen door onze aardse relaties en omstandigheden. Als we niet oppassen, zouden we de zegeningen kunnen gaan aanbidden in plaats van degene Die ons zegent.

Wie heeft Gods plaats ingenomen als jouw bron van toewijding, je liefde en je kracht? Als we Gods liefde voor ons werkelijk ervaren en kennen, zullen we niet zo’n enorm sterk verlangen hebben naar de liefde, aandacht en verering van anderen.

Vader God, ik dank U voor liefde en dat U me nooit loslaat. Help me om U te verhogen als mijn bron van liefde en toewijding. Help me om die dingen en die mensen die Uw plek hebben ingenomen op de troon van mijn hart uit mijn leven te schrappen. In Jezus’ naam. Amen. 

Reacties